Comunicat sobre cessament de Sergi García com a representant d’ACR

28 Febrer 2011, 1 comentari
Categories: Democràcia, Notes de premsa

Alternativa Ciutadana de Rubí vol informar a la ciutadania, i molt especialment a totes aquelles persones que ens han fet confiança amb el seu vot des de 2003, del cessament com a regidor i portaveu del nostre grup municipal a l’Ajuntament de Rubí del senyor Sergi García.

Segons ens ha manifestat ell mateix, Sergi Garcia vol prosseguir la seva activitat política a nivell institucional a l’Ajuntament de Rubí. Amb aquest objectiu, ha acceptat l’oferiment de formar part de la candidatura de Convergència i Unió per a les properes eleccions municipals. Això fa inviable la seva continuïtat en la nostre formació.

Com és sabut, a Alternativa Ciutadana de Rubí entenem la política municipal com una etapa de servei a la ciutat per sobre d’un objectiu professional. Així volem que continuï sent, en coherència amb el codi ètic i la pràctica política assembleària que portem a terme des de fa 8 anys.

Volem agrair la dedicació, l’esforç i les aportacions del senyor Sergi Garcia com a membre d’ACR. Tot i això, lamentem políticament, i també humanament, que no hagi explicat a la nostra assemblea ni l’oferiment rebut ni la seva decisió pressa fa força temps, i que hagi esperat a poc menys de tres mesos de les eleccions.

En conseqüència, el senyor Sergi Garcia ha deixat de representar Alternativa Ciutadana de Rubí en les seves declaracions, accions o decisions. Finalment, el poc temps que resta fins les eleccions municipals fa gairebé inviable el seu relleu en el grup municipal d’ACR.

Alternativa Ciutadana de Rubí,

Rubí, 28 de Febrer de 2011

1 comentari, Afegir comentari
  1. Daina